Sevdiklerinize Özel

8 Ekim 2013 Salı

Evde Saç Boyamak :) ( Koleston 77/44 Kor Ateşi Kızılı )

Bazı kadınlar, dip boya vakti gelince ya da saç rengi solunca hemen kuaförün yolunu tutar. Ama gelin görün ki ekonomik açıdan her zaman müsait olamıyoruz :)  Özellikle benim gibi saçınız uzunsa kuaför masrafınız 2 katına çıkıyor ( insafsız kuaförler :D ) ..   Ben saçımı evde pratik ve ekonomik şekilde boyayanlardanım :)  80 tl kuaföre vermek yerine 22-23TL boyaya veriyorum kalanını cebe :))

Saçınız Kısa/Orta  boylardaysa 1 kutu boya yeterli olur.. saçlarım uzun oldugundan dolayı ben 2 kutu boya kullanıyorum ..

Evde saç boyamak için gereken malzemeler ;

- Bir Kutu Boya
- Boya fırçası
- Seramik/Plastik Kap
- Tarak

Kutu içeriği : 
Eldiven , 
Oksidan , 
Boya tüpü , 
bakım kremleri .


Geçelim boyama işlemine. .   kutunun ıcınden sıvrı uclu oksidan şişesi çıkıyo ..  kapağı acıp boya tupunu oksidan sısesıne bosalttıktan sonra kapagı sıkıca kapatıp ıyıce calkalıyoruz :) tabi eğer ben şişeyle değil fırçayla uygulamak ıstıyorum dıyorsanız oksidan ve boyayı hazırladıgınız seramik ya da plastik kabın ıcınde karıstırıp fırcayla surebılırsınız  :) 

bana gelirsek ben bi kutuyu oksidan sısesıne dığer kutuyu plastık kabıma koyuyorum .. ince uclu sıse sac dıplerıne uygulamak için harika bi yöntem :) ardından kaba döktüğüm boya ile saç uçlarımı boyuyorum :)    

saçınıza boyayı uygulama işleminiz bittikten sonra sacınızı dilerseniz bi maşa yardımıyla toplayın.. ben elimdeki eldiveni sararak topluyorum saçımı...  kutu içinde kaç dakika beklemeniz gerektiği yazar ben dip boya değil komple boyadığım ıcın saclarımı 40 dakika bekletiyorum ..

Ek olarak eğer benim gibi koleston özel renkler serisi kullanacaksanız içinden resimdeki gibi 3 adet bakım kremi çıkıyor.. 

1. Gün kremi :   Boya işlemi bitip sacınızı yıkadıktan sonra bırıncı gun bakım kremını sacınıza masaj yaparak yedirip bir kaç dakika bekliyorsunuz ve duruluyorsunuz..

15.Gün Kremi : Bu kremi eldiven olmadan uygulamayın özellikle kızıl renk kullanacaksanız cunku renkli bi krem.. aslında krem değil renk aktifleştirici diyelim :) ( kullanım talimatı kutu içinde yazar )

30.Gün Kremi : Yine banyoda durulamayla uygulanan bi krem parlaklık ve yumuşaklık veriyor :)                                 

                                                               Veeee Sonuç :)
                                   


 




8 yorum:

  1. bu kızılı hangi renk üzerine boyadın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildirimi görmediğim için bayaaa geç yazmış oluyorum galiba ama Palette sonbahar kızılının uzerıne boyamıştım kor ateş kızılını.. bu ıkıncı kor ateş boyamamdı..

      Sil
    2. Sonbahar kizili daha mi koyu bu boyaya gore bide sonbahar kiziliyla kor atesi kizilini karistirsam nasi olur?sen hangisini tavsiye edersin

      Sil
  2. saçının doğal rengi neydi ya çok kızıl olmuş bu bende aldımda bu kadar olmasını istemiyorum

    YanıtlaSil
  3. Ya bu benim istediğim kızıl tonu. Saç rengim koyu böyle olur mu benimki de?

    YanıtlaSil
  4. Ya bu benim istediğim kızıl tonu. Saç rengim koyu böyle olur mu benimki de?

    YanıtlaSil
  5. Kor atesinde kac numarayi kullandin

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,

    Kızıl saç ile ilgili deneyimlerimi paylaştığım bloğumu ziyaret ederseniz çok mutlu olurum. ♥ En son Akos markasının 7.52 çilek kızılını kullandım ve sonuçtan çok memnun kaldım. http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/urun-inceleme-akos-7-52-cilek-kizili-sac-boyasi/ Bu linke tıklayıp okuyabilirsiniz. Çok sevgiler. ♥

    YanıtlaSil