Sevdiklerinize Özel

24 Ekim 2013 Perşembe

Leopar Desenli & Stickerlı Oje deseni.. ( RESİMLİ )

 2 gundur falan paylasım yapamamıstık.. bende dedim ne yapsam ne yapsam.. o zaman stickerlarıda kullanarak hem desen yapıyım hem şirin şirin yapıştırmalar yapıştırıyım ..   :))    o zaman başlayalım mı ?  :)

 Malzemeler :  
- Siyah Oje ( Alix Avien )
- Kırmızı oje ( bunun numarasını malesef bilmiyorum silinmiş )
- Açık pembe oje ( Golden rose fantastic 157 )
- Koyu pembe oje ( flormar 402 )
- Parlatıcı ( flormar 301 )
- Tırnak Stickerı ( miss chic )
- Kalem / kürdan
Not: Parlatıcımın dibindeki sarılıklar dikkatinizi çekmiştir.. Limon olur kendileri :))  limon sıktım ıcıne bırkaç damla daha parlak yapıyor ve besliyor ..





Malzemelerimizde tamamsa başlayalım :)  
öncelikle parlatıcımızı sürüyoruz..

kuruduktan sonra siyah ve açık pembe ojemizi sürüyoruz... ben bütün parmaklara siyah sürdüm sadece yüzük parmağımın tırnaklarına pembe sürdüm..

isterseniz tam tersinide yapabilirsiniz ama siyahın üstüne pembe leopar kötü duruyo..

denedim ve bunu kesinlikle önermiyorum :) 







ojemiz kuruduktan sonra ufak bi karışım hazırlayacağız :))   
kırmızı , açık pembe , koyu pembe ojeleri karıştırdım ve bu rengi elde ettim ..  


Neden karıştırdık bunu ?  diyecek olursanız cevap vereyim hemen :)  
Bu hazırladıgımız oje karışımı leopar desenimizin benekleri olacak :) 


Karışım kurumaya yüz tutmadan hemen kalem ya da kürdan yardımıyla pembe ojeli tırnaklarınıza benekler uygulayın aralıklarla..

büyüklü küçüklü benekler olsun ki asimetrik leopar deseni çıkarabilelim :)

Benekler kuruduktan sonra leopar şekillerini yapmaya başlayabilirsiniz :)

nasıl yapacagımı bilmiyorum diyorsanız önceki yazılarımdan birinde anlatmıştım.. görmeyenler için ..  LİNK 


Leopar desenimizide yaptıktan sonra tırnaklarımız böyle bi görüntü alıyo..


Normalde bu şekildede bitmiş bi oje aslında.. ve gayette hosuma gitti benim.

Ama ben yetinir miyim bu kadar süsle ? HAYIR ! :))    
İlla dahada süsleyeceğim..

O zaman işin içine stickerlar giriyor işte.. miss chic markalı erkul kozmetikten aldıgım stickerlarımın beyaz kurdeleli olanlarını tırnaklarımın alt kısmına yapıştırdım..

Baş parmaklarımada yine beyaz kurdeleli ama beyaz benekleri olan bi sticker yapıştırdım..

Sonuç :





















Sizde elinizde olan stickerlarla değişik değişik süsleyebilirsiniz tırnaklarınızı...  ama yapıştırmaları ojeler ıyıce kuruduktan sonra yapıştırın cunku oje ıslakken ya da tam kurumamışken uçları kalkıyo sonra takılıp cıkıyolar hemen... haliyle ojede bozulmuş oluyo...

kuru ojeye yapıştırdıgınız stickerların ustune bi kat parlatıcı surersenız daha kalıcı oluyo ve ojelerınız daha parlak duruyo :))

Kolay gelsin :)  
  +  
Yandaki iletişim formundan bize mesajla istek & önerilerinizi belirtirseniz çok mutlu oluruz :)  takipte kalın ...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder